صبا باتری
باتری تیبا
آوریل 19, 2021
صبا باتری
باتری هیوندای
آوریل 19, 2021

باتری ون وانا

صبا باتری

باتری اطلس ، صبا باتری

ایران خودرو  در ابتدا با سرمایه 100 ملیون ریال تاسیس شد و تولید اولیه شرکت اتوبوس های معروف به LP بود که شاسی آن از آلمان وارد شده و در ایران مونتاژ می گردید . در مرداد ۱۳۴۱ برادران خیامی آن را بنیان نهادند. در سال 1345 قرار دادی با شرکت انگلیسی به منظور تولید پیکان امضا شد . یک سال بعد کارخانه ایران ناسیونال با سرمایه حدود 400 ملیون ریال تاسیس شد که قادر به مونتاژ روزانه 10 دستگاه اتوبوس و کامیون بود .

اوایل سال 1357 با شرکت پژو فرانسه مذاکراتی انجام شد که نهایت منجر به عقد قرارداد تولید پژو 305 شد . در سال 1367 با پایان جنگ تحمیلی ، قرارداد ساخت پژو 405 در مدت 3 سال منعقد شد . ایرانخودرو در راستای بزرگتر کردن سبد محصولاتش ، خودروهای سمند ، پژو 206 ، پارس ، رانا و … را نیز عرضه کرد . همچنین در سال 90 ، تندر 90 با همکاری رنو را به بازار ارائه داد . ایرانخودرو همواره علاوه بر تولید خودروهای سواری ، به تولید خودرو های تجاری سنگین نیز می پردازد.

در سال ۱۳۷۳ تدوین برنامه‌ای هفت ساله برای شرکت ایران خودرو صورت گرفت. افزایش تیراژ تولید بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه در سال نیز در همین سال رخ داد. از جمله اهداف استراتژیک در برنامهٔ هفت‌ساله، موضوع کیفیت خودروها و بهبود مستمر آن بود .

 

 

  • باتری ون وانا : خودروی ون وانا درواقع خودرویی چینی است و با نام اصلی فوتون در چین شناخته می شود . در ایران توسط ایران خودرو دیزل با تغییر نام وارد بازار شده است . ظرفیت حمل 14 سرنشین را دارد و از قدرت 310 اسب بخار بهره می برد .

  • باتری ون وانا 66 یا 74 آمپر می باشد که باتری فابریک این خودرو 66 آمپر است .

 

نوین باتری : نمایندگی انحصاری برند اطلس – باتری اطلس در سراسر کشور و نمایندگی رسمی صبا باتری ، برنا ، جگلاین ، آسا و پوما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *