باتری اطلس
باتری کیا سراتو
آوریل 19, 2021
باتری اطلس
باتری MVM 110
آوریل 19, 2021

باتری کیا اسپورتیج

باتری اطلس

نوین باتری ، صبا باتری ، باتری اطلس

  • باتری کیا اسپورتیج : یک کراس اوور کامپکت است که نسل اول آن در سال 1993 معرفی شد و تا سال 2005 ادامه پیدا کرد . اما مدل مورد نظر نسل سومی است که در سال 2010 کیا از آن پرده برداری کرد و به بازارهای جهانی عرضه شد و در سال 2013 وارد بازار ایران شد .
  • مدل ۲۰۰۵ اسپورتیج با پلتفرمی مشترک با هیوندای الانترا و هیوندای توسان عرضه شد. اسپورتیج با یک موتور ۲٫۰ لیتری آی۴ دیزلی در بازار بریتانیا و با قیمتی در حدود ۱۶۰۰۰ دلار آمریکا عرضه شد. قابلیت چهارچرخ محرک و یک موتور وی۶ به توان ۱۷۳ اسب بخار قدرت (۱۲۹ کیلو وات) با ۱۷۸ پوند گشتاور (۲۴۱ نیوتن متر) صورت سفارشی برای این خودرو عرضه می‌گشت. به‌طور کلی این نسل نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی دارد.

    این خودرو در ماه مهٔ ۲۰۰۸ یک تغییر چهره را متحمل شد. کیا از سال ۲۰۰۷ این خودرو را در خط تولید خود در شهر ژیلینا واقع در کشور اسلواکی مونتاژ می‌کند. در اوایل ۲۰۰۹ مدل مورد عرضه این خودرو در بریتانیا در کمتر از یک سال تغییر چهره دیگری را به خود دید.

    اسپورتیج در سال ۲۰۰۹ عنوان برترین خودروی قابل اعتماد را از دید گزارش مصرف‌کنندگان دریافت نمود. اسپورتیج در همان سال توانست در فهرست «۲۰ خودروی ارزان‌قیمت سال ۲۰۰۹» جای گرفت. بر اساس تحقیقات، اسپورتیج یکی از ارزان‌ترین وسایل نقلیه برای بیمه است.

 

  • باتری کیا اسپورتیج قبل 2017 باتری 70 آمپر پایه بلند بود و بعد از 2017 باتری 74 آمپر شد.

 

نوین باتری : نمایندگی انحصاری برند اطلس – باتری اطلس در سراسر کشور و نمایندگی رسمی صبا باتری ، برنا ، جگلاین ، آسا و پوما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *