مزدا 3
باتری مزدا 3
آوریل 19, 2021
شارژر های باتری قابل حمل
انواع شارژرهای باتری قابل حمل
دسامبر 17, 2021

باطری سوزوکی ویتارا

صبا باتری

نوین باتری ، صبا باتری ، باتری اطلس

  • باطری سوزوکی ویتارا : گرند ویتارا شاسی بلند ساخت کمپانی سوزوکی است که از سال 1988 به تولید می رسد. تاکنون 4 نسل از ویتارا معرفی و در سال 1386 نسل سوم آن وارد بازار ایران شده است .باطری سوزوکی ویتارا در ایران نیز تولید می گردد .
  • ابرشرکت سوزوکی در سال ۱۹۰۹ توسط میشیو سوزوکی تأسیس شد. ابرشرکت سوزوکی در سال ۲۰۱۱ از نظر شمار خودروهای تولیدی، به‌عنوان دهمین خودروساز معرفی گردید .
  • گرند ویتارا چند سال متوالی در همان نسل سوم عرضه می شد. اما پس از آنکه کمپانی سوزوکی در سال 2012 نسخه فیس لیفت از آن رامعرفی کرد ، ایرانخودرو هم مدتی قبل این مدل را آماده ورود به بازار کرد . ویتارای جدید بسیاری از نقص های موجود در مدل قبلی را ندارد .
  • سل چهارم سوزوکی ویتارا در سال ۲۰۱۴ در موتور شو پاریس ارائه شد و در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۵ به فروش رفت. در نسل چهارم نسبت به نسل سوم ۵در ۳۲۵ میلی‌متر کوتاهتر، ۳۵ میلی‌متر عرض کمتر، ۸۵ میلی‌متر پایینتر و فاصله بین دو محور ۱۴۰ میلی‌متر کوتاهتر شده‌است. به همین دلیل یک کلاس کوچکتر شده و از کامپکت اس‌یووی به مینی اس‌یووی یا مینی کراس اوور تبدیل شده‌است، که در رده خودروهایی مانند رنو کپچر، هوندا اچ‌آر-وی، نیسان جوک و Mazda CX-3 قرار می‌گیرد.

 

  • باتری سوزوکی ویتارا فابریک ویتارا 12 ولت و 60 آمپر پایه بلند می باشد که می توان  بر روی آن 70 آمپر نیز نصب کرد .

نوین باتری : نمایندگی انحصاری برند اطلسباتری اطلس در سراسر کشور و نمایندگی رسمی صبا باتری ، برنا ، جگلاین ، آسا و پوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *