باتری اطلس
باتری جک S5
آوریل 19, 2021
مزدا 3
باتری مزدا 3
آوریل 19, 2021

باتری تویوتا کمری

باتری اطلس

نوین باتری ، صبا باتری ، باتری اطلس

  • باتری تویوتا کمری : عرضه انبوه نسل چهارم کمری در بازار ایران از مدل 2007 آغاز شد . این نسل از کمری در 3 تیپ پایه ، فول و اسپرت در بازار حضور داشت . حتما برای تان جال است بدانید که در کنار کمری های 4 سیلندر ، تعداد انگشت شماری از مدل 6 سیلندر 3.5 لیتری XV40 نیز بصورت شخصی وارد کشورمان شدند . کمری های 6 سیلندری را می توان از دو خروجی اگزوزشان تشخیص داد . باتری تویوتا کمری نیز در ایران تولید می گردد .
  • این سری از تویوتا کمری نیز ماننده نسل قبل خود از سواری نرمی برخودار است و از طراحی ظاهری و داخلی ساده و عامه پسندی بهره می‌برد. اما اصول آیرودینامیکی در طراحی این خودرو به خوبی به کار گرفته شده‌است. این مدل از کمری تا سال ۲۰۱۱ تولید شد که در سال ۲۰۰۹ نیز مورد فیس لیفت قرار گرفت و دچار تغییراتی شد. این تغییرات شامل: تغییر در چینش چراغ‌های خطر عقب، اضافه شدن نواره‌های LED و تغییر طراحی سپر جلو و عقب است.
  • از نظر مشخصات فنی تفاوتی بین تیپ‌های این سری از تویوتا کمری نیست و تفاوت تیپ‌ها در آپشن‌های آنهاست. بین تیپ پایه GL و GLX تفاوتی جز وجود سانروف نیست ام تیپ SE کمی اسپرت است و شامل قطعاتی مانند زیر سپری جلو و عقب و اسپویلر روی درب صندوق عقب و همچنین جلو پنجره مشکی و رینگ‌های اسپرت ۱۷ اینچی است که می‌توان گفت دارای ظاهری بهتر از سایر تیپ‌های این نسل از کمری است.

 

  • کمپانی تویوتا بر روی تمامی تویوتا کمری های تولید شده باتری 60 آمپر نصب می کند . اما می توان بر روی آنها باتری 70 آمپر نیز نصب کرد .

 

نوین باتری : نمایندگی انحصاری برند اطلسباتری اطلس در سراسر کشور و نمایندگی رسمی صبا باتری ، برنا ، جگلاین ، آسا و پوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *