باتری اطلس
باتری MVM 110
آوریل 19, 2021
باتری اطلس
باتری تویوتا کمری
آوریل 19, 2021

باتری جک S5

باتری اطلس

نوین باتری ، صبا باتری ، باتری اطلس

  • باتری جک S5 : جک s5 یک خودروی شاسی بلند چینی است که چند سالی است توسط کرمان موتور به بازار عرضه می شود . این خودرو بدلیل طراحی جذاب و قدرت بالای موتور، توانست فروش خوبی را در بازار تجربه کند . موتور به کار رفته در جک S5 حجمی معادل 2 لیتر و 4 سیلندر دارد و به وسیله پرخوران توربوشارژ تغذیه می شود . در نهایت قادر است قدرتی معادل 174 اسب بخار تولید کند .
  • شرکت JAC یکی از خودروسازان قدیمی چینی به شمار می‌رود و  تلفظ صحیح نام این برند «جی اِی سی» است که در ایران به «جَک» معروف شده است . شرکت JAC در گذشته به تولید کامیون‌های سبک مشغول بود و محصولات خود را به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا صادر می‌کرد. با گذشت زمان این خودروساز نیز به تولید خودروهای سدان و کراس‌اوور روی آورد و اکنون شاهد عرضه‌ی محصولات این خودروساز در کشورمان هستیم.

     

  •  در گذشته‌ی نه‌چندان دور، طراحی خودروهای چینی زیاد دلنشین و عامه‌پسند نبود. این مشکل مسئولان چینی را به استفاده از طرح‌های به‌روز جهانی در خودروهایشان واداشت. هر چند در برخی موارد شاهد الهام گرفتن از طراحی سایر خودروسازان جهانی در محصولات چینی هستیم، اما در نهایت این مشتری است که بدون توجه به این مسائل جذب طراحی این خودروها می‌شود. طراحان JAC اس۵ نیز با آگاهی از این مسئله، این خودرو را عامه‌پسند و به‌روز طراحی کرده‌اند. نمای کلی این خودرو نشان‌دهنده‌ی یک شاسی بلند کوچک شهری است که طراحی قسمت‌های مختلف آن هماهنگی خوبی دارد.

 

  • باتری جک s5 : باتری فابریک این خودرو 70 آمپر از نوع پایه بلند قطب راست میباشد .

 

نوین باتری : نمایندگی انحصاری برند اطلس – باتری اطلس در سراسر کشور و نمایندگی رسمی صبا باتری ، برنا ، جگلاین ، آسا و پوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *