باتری اطلس
باتری کیا ریو
آوریل 19, 2021
باتری اطلس
باتری کیا اسپورتیج
آوریل 19, 2021

باتری کیا سراتو

باتری اطلس

باتری اطلس

  • باتری کیا سراتو : یا همان کیا فورته یک خودرو کامپکت است که نسل اول آن در سال 2004 معرفی و عرضه شد . کیا سراتو در سال 2009 وارد دومین نسل خود شد و از سال 2010 توسط اطلس خودرو در بازار کشورمان عرضه شد .

سه نسل از سراتو در ایران حضور دارند و نسل چهارم به ایران راه نیافت. نسل اول توسط گروه اطلس خودرو وارد شد. نسل دوم مدتی وارد و سپس از سال ۱۳۹۳ توسط سایپا مونتاژ شد. به همین دلیل در بازار به نام‌های سراتو وارداتی و سراتو مونتاژ (یا سایپایی) می‌شناسیم. نسل سوم هم در دو تیپ سدان و کوپه به تعداد محدودی وارد شد.

کیا سراتو در سه نسل تولید شده‌است که نسل دوم این خودرو که با کد اتاق TD شناخته می‌شود . در ایران توسط شرکت سایپا مونتاژ می‌شد و در دو نوع دستی ۱۶۰۰ و اتومات ۲۰۰۰ عرضه می‌شد.طول نسخه عرضه شده توسط سایپا در حالت طبیعی ۴٬۴۸۰ میلیمتر (۱۷۶٫۴ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۶۵ میلیمتر (۶۹٫۵ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۰۰ میلیمتر (۵۵٫۱ اینچ) است. نسخه سایپا از برخی آپشن‌ها بی‌بهره است؛ که البته پی قراردادی بین سایپا و کیا موتورز نسخه‌ای از این خودرو با سانروف، سنسور عقب، دوربین عقب، صندلی‌های چرم، روکش چرم جدید صندلی‌ها، سیستم تعویض دنده پشت فرمان، سیستم مولتی‌مدیا با ناوبری GPS و صفحه جلو آمپر و کیلومترشمار جدید تولید شد. همچنین این خودرو به عنوان خودروی هر دو یگان راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی انتخاب شده‌است، که سایپا در وهله نخست ۲۰۰ دستگاه را به این دو یگان تحویل داد.

  • باتری کیا سراتو 60آمپر می باشد اما میتوان بر روی آن باطری 66 و 74 آمپر نیز نصب کرد .

 

نوین باتری : نمایندگی انحصاری برند اطلس – باتری اطلس در سراسر کشور و نمایندگی رسمی صبا باتری ، برنا ، جگلاین ، آسا و پوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *