باتری اطلس
باتری تویوتا کمری
آوریل 19, 2021
صبا باتری
باطری سوزوکی ویتارا
آوریل 19, 2021

باتری مزدا 3

مزدا 3

نوین باتری ، صبا باتری ، باتری اطلس

  • مزدا 3 :  یک خودروی ژاپنی است که نخستین نسل آن در سال 2003 معرفی شد و تاکنون سه نسل متفاوت از آن عرضه شد و از همان ابتدا در دو نسخه هاچبک و سدان در دسترس قرار گرفت . گروه بهمن از سال 86 تصمیم به مونتاژ این خودرو خوش ساخت ژاپنی گرفت . باتری مزدا 3 در ایران نیز تولید می گردد .

 

  • مزدا 3 در بازار ایران روزهای بسیار خوبی را تجربه کرد و به محبوبیت بالایی دست یافت . به طوری که هنوز هم با گذشت چندین سال از تولید آخرین نمونه ، مدل های دست دوم آن در بازار به راحتی خرید و فروش می شوند .مزدا ۳ تا به امروز با دو نسل در ایران تولید و مونتاژ شده‌است. تیراژ مونتاژ نسل دوم مزدا۳ در ایران به بیش از ۳۴۰۰۰ دستگاه رسید. اما نسل فعلی که در ایران حضور دارد، به عنوان یک خودرو از رده خارج مزدا شناخته می‌شود و این کمپانی نسل بعدی را با فیس لیفت‌های مختلف در این سال‌ها ارائه داده است.
  • مزدا۳ نسل دوم که تا سال 1398 در خط تولید بهمن موتور مونتاژ می‌شد. در نسخه‌های ۱٫۶ لیتری دنده ای، اتوماتیک معمولی، اتوماتیک فول آپشن، هاچبک استیشن و اتوماتیک فیس لیفت به بازار عرضه شده‌است. اما محبوبترین نسخه این خودرو مدل دو لیتری اتوماتیک تیپ ۳ یا FL فول آپشن است که صفر کیلومتر موجود در بازار داشته که دیگر مدل صفر آن وجود ندارد.

 

  • باتری فابریک مزدا 3 ، 70 آمپر پایه بلند می باشد . اما باتری 66 یا 74 هم بر روی آن قابل نصب است .

 

نوین باتری : نمایندگی انحصاری برند اطلس – باتری اطلس در سراسر کشور و نمایندگی رسمی صبا باتری ، برنا ، جگلاین ، آسا و پوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *